شکايت کردن خانم Lindsay Lohan از سازندگان بازي GTA V !
روشی جدید برای گرفتن الماس (جم).جم رایگان بازی کلش اف کلنز (کاملا واقعی).صد درصد واقعی.هک جم کلش آو کلنز
سرگرمی اخبار دانلود

این خانم بازیگر روز چهارشنبه 2 جولای مصادف با 11 تیر در دادگاه منهتن از شرکت Take-Two و دو شرکت فرعی اش Rockstar Games و Rockstar North به خاطر شخصیت Lacey Jones در بازی GTA V شکایت کرد.

بر اساس ادعای خانم لوهان، تولیدکننده بازی GTA V شخصیت زن خود را براساس ظاهر، مدل لباس، مدل مو، عینک آفتابی و کلاه های این خانم بازیگر طراحی کرده است. او همچنین در شکایتش اظهار داشته است که در این بازی هتل Hotel Chateau در غرب هالیوود نمایش داده می شود. جاییکه او زمانی در آن زندگی می کرده و اغلب به آنجا رفت و آمد می کند.

در بازی GTA V خانمی به نام Lacey Jones در نقش بازیگری است که از دست عکاسان فضولی که مدام او را دنبال می کنند تا مخفیانه و یا آشکارا از او عکس بگیرند، شکایت می کند. همچنین از شخصیت دیگری در این بازی می خواهد که او را کمک کند تا از دست این افراد خلاص شود. این شخصیت زن در بازی از جملاتی مانند:" آنها نمی توانند از من عکس بگیرند" و یا "موهای من چطور است؟" استفاده می کند.

این اولین بار نیست که خانم Lindsay Lohan از استفاده تجاری از ظاهر و تصویرش شکایت می کند. او در سال 2010 نیز از یک شرکت تبلیغاتی به نام E*Trade و در سال 2011 از یک خواننده رپ به خاطر بردن نام او در ترانه اش شکایت کرد.

منبع : wqad \گجت نیوز | gadgetnews.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:gta v,Lindsay Lohan,اخبار,
ارسال توسط رضا دهدشتی