برد 7 بر 1 آلمان برابر برزیل!!!!!!!!!!!!!
روشی جدید برای گرفتن الماس (جم).جم رایگان بازی کلش اف کلنز (کاملا واقعی).صد درصد واقعی.هک جم کلش آو کلنز
سرگرمی اخبار دانلود

 اتفاقی که جمعیت در انتظارش بودند اما نشد. هنوز ده دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که یک کرنر زیبا از باستین شواین اشتایگر و ضربه زیبای مولر آلمانی ها را پیش انداخت. بعد از این گل دوباره میزبان سراپا حمله شد اما آلمانی ها که پشت شان در دروازه به نویر گرم بود و با بواتنگ و دیگر دفاع های شان اهل گل خوردن ساده نبودند ، خیلی خوب راه را بر برزیلی ها می بستند. مارسلو و اسکار اگرچه خیلی دوست داشتند تا بتوانند برای تیم شان کاری کنند اما لام و هم تیمی هایش هم نیامده بودند تا بار دیگر روند موفق یک دهه اخیرشان در حد قرار گرفتن در سکوی سوم  جام باشد!

آنها حالا فقط کافی بود که توپ هایی که در ضد حمله گیرشان می آمد را پیش می بردند. توماس مولر قلب تپنده تیمش بود . او ابتدا پاسی زیبا به میروسلاو کلوزه داد تا او گل پنجمش را بزند. گلی که این آلمانی را در تاریخ جام جهانی ماندگار کرد. شانزدهمین گل میرو ، او را بهترین گلزن تمام ادوار جام جهانی کرد. افتخاری که تا پیش از این برای برزیلی ها بود. این اما پایان توفان آلمانی نبود. فقط دقیقه ای بعد شگفتی ژرمن ها تکمیل شد چون ضربه ای که مولر نزد را این بار کروس گل کرد. این گل هم پایان بازی نبود چون ثانیه ای بعد دوباره آلمان ها گل زدند . اشک های هزاران برزیلی حاضر در ورزشگاه سرازیر بود. تیم فیل بزرگ به کما رفته بود و اتفاقی برایش افتاده بود که هیچ کس باورش را نداشت. بازیکنان برزیل از هم پاشیده بودند. قلب دفاع این تیم فرو ریخته بود و داور هم در این دقایق خیلی با میزبان همراه نبود چون آفساید اوزیل را نگرفت تا روی پاس او خدیرا گل پنجم تیمش را هم بزند.

بعد از توفان 30 دقیقه ای انگار دیگر خود آلمان ها هم نخواستند بیش از این دل طرفداران میزبان را ریش کنند . آنها بازی را آرام کردند و تب بازی خوابید. یک نیمه 5 گل از مهمان در دروزاه میزبان. نیمه دوم اما چه اتفاقی قرار بود بیفتد؟

شروع نیمه دوم شروع حملات برزیلی ها بود. آمدن رامیرس به زمین تلاشی بود برای هجومی تر شدن تیم اسکولاریو آنها اما برای رسیدن به گل آلمان باید از سد نویری می گذشتند که بهترین گلر دنیاست. . او در همان 10 دقیقه اول نیمه دوم حداقل 3 بار با نویر تک به تک شدند ، اسکار ، مارسلو ، پاولینیو و رامیرس همگی در سد نویر ماندند و نتیجه همانی بود که در پایان نیمه اول رقم خورده بود.

هرچه برزیلی ها در گل زدن ناتوان بودند ، هر توپی که روی دروازه آنها می رفت بوی گل می داد. مولر در دقیقه 60 می توانست برزیل را 6 تایی کند اما این بار سزار راهش را سد کرد . لحظه ای بعد مایکون در محوطه جریمه آلمان زمین خورد اما داور نظرش پنالتی نبود و بازی را ادامه داد.

جملات احساسی آلمان به جایی  قرار نبود برسد و در مقابل آلمان ها با هر حمله یک گل می زدند . این بار و در دقیقه 69 این شورله بود که گل زد. او که به جای میرو کلوزه تاریخ ساز به زمین آمده بود خیلی ساده روی دومین حمله آلمان ها دراین نیمه به گل رسید. تماشاگران برزیلی کم کم ورزشگاه را ترک می کردند و آماده تظاهرات خیابانی می شدند تا شاید این طور خود را آرام کنند. این حسی نبود که حاضرین در ورزشگاه مانیرو داشتند که این دردی مشترک بود برای همه مردم کشور. در ریو و در فن فست کوپاگابانا انگار خاک مرده پاشیده بودند. یکی از طرفداران برزیلی به خبرنگار آسوشیتد پرس گفته بود:« ما الان غمگین ترین مردم دنیاییم. شکست خورده و داغون .» این اما پایان گریه های شان نبود که شورله در دقیقه 78 با شوتی استثنایی برزیلی ها را 7 تایی کرد. این یعنی فاجعه ملی. برزیلی ها که میلیاردها دلار هزینه کرده بودند تا باز آقای فوتبال دنیا باشند ، به بدترین شکل له شدند و این کابوس شوم ف تمام رویاهای شان را به هم ریخت.دقیقه 90 برزیل هم یک گل زد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط رضا دهدشتی